Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

the question !

hi guyss , assalamualaaikum :'D

today im okay . tak de sedih . happy je , sbb bangun bagun mak aku tak bebel pokpek . ;p . k back to the main point . saya telah ditag dan ditanya oleh farizah kay beberapa soalan :D die suruh tag balik . tapi saya malas . sbb saya mmg malas :D

so the question is :
1. Nama Penuh BF anda? *tada BF, letak nama ayah :P Hihi
cody robert simpsons :)

2. McDonald dengan KFC, mana satu pilihan kalbu?
McD ada wi-fi . oleh itu mcd :D

3. Suka warna apa? Sebab ?
pink. fer me it's a awesome colour :) 

4. If anda minat K-Pop.. Sebab apa eh ?
OH TOLONGLAH ! i hate k-pop all my life :3

5. Perkara paling sweet BFF anda pernah lakukan kpd anda...?
cium pipi saya and celeb birthday saya dgn kek :)

6. Kenapa tak suka warna Pink ? :(
hoyy ! aku suke pink lah . -.-

7. Sebab-sebab amda ada blog sekarang ialah.....?
senang nak luahkan perasaan and fer business :D eh , awk nak beli phone? saya aada jual :DD

8. 1 perkataan yg paling anda benci.
semua yg berkaitan dgn perkataan lucah . fer it so eww ewww. biadap ye kau !
mak takkk ajr ke weh ? #TerlebihJawapan ;p

9. 2 perkara yg mesti anda lakukan sebelum tidur.
1) tgk gamba mok sambil ulang balik ayat die yg dulu2 .
2)main game kejap .

10. Kenapa suka makan aiskrim?
when i stress out, iecream is best partner to release my tension , sadness and whatsoever . tapi lebih afdal kalau orrg yg buat aku sedih yg buat aku stress out semualah . 

11. Satu perkataan menggambarkan diri anda...
i'm so cute :')


k dah terjawab :') aku malas nakk type panjang2 memalam :')

Saturday 29 October 2011 Add Comment [0]