Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

today 28 october 2011

hi assalamualaikum .
saya putryy . saya baru buat blog ni . apa pun takk tau pasal blog blog ni . LOL takk de kerja aku malam ni -.- okay , actually ada cerite pasal danish ni .  hihi . but before that . let see this first .


Tu status hidayah . itu ditujukan kpd danish okay . kpd die . tapi tu mnyakitkan hati aku . die mcm nak malukan mok aku tu . sapa tak sakit hati . what should i do ? oh ya! remove it from den's profile :) an easy work to be do . but , why i doesn't t tell her , YOUR WORD HURTING ME TOO BGIRL ! lol lambat lah aku ni -.-
k habes yg ni .

today 28october2011 danish text aku . tah mimpi apa gemok tu . gila dah .__.

him : send gambar kau :D
me : top upkan aku .
him : please.... :'(
me : malas .
him : kaw tak sayang aku ke.. 
me : tak . 
him : kalau kau dah tak sayang aku, lupakan aku ,lupakan kenangan kite dulu .
me : okay .
him :sampai hati kau kan.. :'(
me :  mmg .


aku nak gelak mase reply text die ni . hihi . yelar, biase nye aku type panjang2 die reply sikit je . nahh amek kau sayang . sakit hati takk ? ;p im okayy here dude, aku sayang kau . jgn pikir bukan2 . sepak kau nak ? -.- actually sakit hati dgn kau ada lagi ni . tapi aku try be cool je :)



kite pernah janji , lepas kite clash . takkan  couple dgn org lain . aku pegang janji tu bie . kau ?takk kan :) tk pe aku faham semua tu . kita janji macam macam dulukan ? aku dengar semua janji tu . dulu jugak aku pernah berfikir .  tu semua tak kekal lama. aku tau aku tak perlu percaya semua tu . sebab tu semua yg menyakitkan  aku nanti . dan sangkaan aku betul. kau tak tunaikan janji tu . tapi aku okayy . :)
k aku dah berjiwang .ewww ewww -.- k imissyousobadlydudepleasesaysyoumisstoomissmemorethanimissyou :"(

Friday 28 October 2011 Add Comment [0]