Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

question again :'>

hi uolls -,-

k saya ditag dan dipakse jawab soalan lagi . kali ni daripada rabeeyatul adawiyah iaitu ank encik amin :'> rabeeyatul seorang sepet dan comel . begitu juga dgn pzza pendek saya tu . cuma pza tak sepet . k aku mngarut -.- .

The Rules :
* you must post three rules .
* each person must post 11 thing about themselves in their journal .
* answer the question that tagged set for you in their post and create new 11 question for other people you tag to answer .
* go to their pages and tell them you have tag her \ him
* no tags back
* no stuffs in the tagging section about "you are tagged if you are reading this" you legitimately (a.k.a really , trust , with all honesty) have to tag 11 people .




The question is :

a)Suka saya ?
saya tak suka awk ! saya sayang awk ><

   b)Kawan yang suka buat korg marah and DEGIL ?
takkde. aku jeh yg degil :3

c)Ciri ciri BF yg korg MAHUkan ?
lelaki tulen . bukan gay dan bukan rempzz  . ;p

d)Dah mandi ke belum ? #aku rasa korg belum mandi, kan ? busukkk :P
kau stalk aku ke weh  ? 0.o aku sehari ni taak mandi lagi .0 .0

e)Suka makan ubat ? saya tak suka.
kesah aku kau tak suka ;p terpaksa makan . makan jelah .


f)Benda yang buat korg sedih sampai sekarang ?
tak mintak maaf dgn mak bile buat salah :'<

g)ada kakak angkat ? abang angkat ?
jgn kata abg kakak . semua ada bibik angkat,driver,atuk and blablabla lah . k betul ni tak tipu 0.0

h)Anda seorang yang BOROS ?
boleh jugaklah . sbb ada duit aku beli baju . tapi if baju yg aku beli tak muat aku jual baalik . boros ke ? 0.o

i)Sampai sekarang, benda ape yang korg nak, tapi tak dapat dapat -.-'' ?
nak jadi girlfie cody simpsons :DD

j)Barang yang berharga buat korg ?
barang yg org aku sayang bagi :'>

k)Suka makan ? #LOL. soalan bodoh ;D
SUKA ! sbb tu aku gemok :'>

l)Benda ape yang korg akan rindu kat aku masa aku pindah jauh nanti ? :'D #honest please
aku nak rendu apa ehh ? tunggu aku jumpa kau baru aku taau nak rindu ape ;p


okay done fer anak encik amin question , and now my turn bebyyyy

the question :

1) pernah sakit hati dengan saya ?#beHonest!
2)kalau laparr korang buat apa? kalau aku mandi . lol
3)ciri ciri lelaki yang kau taak suka?
4)ada twitter ? kalau ada follow mine putryysimpsons #nakpromotejugakk ;p
5)kite kenal kat mana?
6)suka tengok cartoon apa? aku suke cartoon billy.
7)sebelum tidur suka buat apa?#MacamSoalanPza -.-
8)who your crush ?
9)siapa orang yang paling kau sayang?
10)siapa orang yang kau tak boleh nak lupa buat masa ni ?
11) sayang aku tak ? :*

 
k done ! so yang kenne tag . my pendekk , rabee sepet,kak amalina, aunt hanies , wunniy yaww , mak guard nadiah and i have not idas who else ><

Sunday 30 October 2011 Add Comment [0]