Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

HIM :'>




now , aku tahu aku boleh . aku boleh lepaskan die :> and i'll be okayy here. someone else deserve him . not me . aku dah penat tunggu die . penat nak semua semualah dengan di . so now, aku lepas kan die . i need to move on :) so sapa nak budak gemok ni amik amik die cepat . tapi ade syarat !

-jaga die elok elok
-jangan bagi die dress up macam mat rempit 
-jangan bagi die selekeh 
-pastikan pelajaran die terjaga
-jangan sakitkan hati dia
-buat apa die suruh buat.
-jangan biadap dengan dia.
-kalau dia ada masalah, tolong dia.
-kalau dia sedih, tenangkan dia
-jangan bagi dia keluar malam sampai 2 3 pagi.
-tegur salah dia.
-jangan maki dia
-bagi dia happy
-JANGAN BAGI DIA KURUS MACAM PAPAN . *pennting

segala macam jangan lagilah . aku dah lepaskan dia . so amikklah :'> so now danish , pergi main jauh jauh eh sayang ? aku okay takpa aku okay . aaku tau kau pun okay kan? mungkin bukan aku yang kau nak , bukan kau yang aku nak . means, kita tak jodoh .:'>

so GIRL kalau sanggup jagalah dia . but one thing ! he is one i love after my family . so please beware. kau sakitkan hati dia . mati kau ! ingat segala syarat dgn pesan aku ni :) so bye iloveyou Danish Aiman :">

Sunday 30 October 2011 Add Comment [2]