Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

PMR : ENGLISH 1 , ENGLISH 2 and GEOGRAFI

hi hi hi =]

today i got a sweet memories that i must not memorable  :) tapi kite abaikan tu dulu meh kite nakk cite pasal paper exam tadi . today is :

 PMR : ENGLISH 1 , ENGLISH 2 and GEOGRAFI

honestly, hari ni punye senang alhamdulillah :) sbb english paper 1 soalan die takk terlalu rumit takk terlalu mudah . sbb aku boleh faham maksud maksud die dgn tenang tanpa perlu memerah otak :P and paper 2 pun alhamdulillah okay . firstly , i thought section A keluar :

-formal/informal letter
-base on graph 

tetapi tidakkkkkk ! die keluar lain . die suruh pilih mana tempat nakk pergi and write out an essay . tapi tetap jugakk alhamdulillah senang :) aku try nakk letak idioms and proverb mcm shahrul suggest kan . tapi takk de part yg sesuai -,- semua ayat mcm takk kene #proverb yg aku hafal . then , summary die pun okayy and myfavourite part in section C ! atas tunjuk ajar dan drama sir DOMINIC  alhamdulillah  aku tetap boleh buad walaupun soalan die tetap takk same mcm ape yg aku ramal kan -,-' soalan die berbunyi : based one novel above, describe an event that make you feeel unhappy . eh eh , mmg sonang ah kan ?#belagak,puihhhhhhh! I choose THE PHANTOM of THE OPERA . HIHI . neh da due  kali aku jawab soalan novel dgn novel phantom . yeelaakan  sbb form 2 dulu mana aku blaja englsh dgn teacher krishna . die ajar aku tydo . mmg cool ah kan ? :P dan dalam soalan novel ni baru aku masuk kan proverb . wah ! that time aku rase hebad mu nehh . heee >< yela org neh mane pernah gune proverb and bla  bla bla :P .

then, geografi berkat doa cikgu sarina tadi . lapang dada aku menjawab soalan die :') dan berkat H U J A N jugakklah aku boleh jawab . alhamdulillah . daann sebelum jaawab geo kan kite semue balikk dulu . dan di situlah bermule ye OH KENANGAN !



bersambung di post seterusnye :D

Wednesday 5 October 2011 Add Comment [0]