Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

PMR : bahasa melayu , agama islam

weeeee ~
saya  pUTERI NUR AISYAH BINTI RUSLAN angka giliran BD137K138 dengan rasmi nya menyatakaan hari ini saya menduduki Penilaian Menengah Rendah . HOHO .   <-- cukup excited takk ? hahahha . >< act hari ni dah PMR . sumpahh gerun whoaaaaa . mcm mcm beende aku dah fikir since malam tadi pasaal PMR ni . 




last night : 


my mind really reallyyyyyyyyy spinning round . i thought i'll be nervous andd can;t answer the paper . i prepared lot of thing fer today . especially mase ulangkaji agama .sampai aku berdiri atas katil jeerit jerit  mmenghafal semua nama tu . *kesan nye lhamdulillah lah  :) walaupun apa yg aku bace takk keluar -,-''  then ,BM mmg aku takk study yg mampu hanya tawakal lah . sbb aku mmg dah hafal novel panas salju apa ssemua tulha . dan malam aku just onl je lebih chat dgn budakk gile tu *nama dirahsiekan* die malam tadi jadi fadzilah kamsah -.-' sbb aku cakap dgn aku takut n bla bla bla . then , die ceramah tah ape bende ye pun tak ingat :P btw, trimas G I  L A .


today :  


i'm shoooooooo happy murppy sbb ibu hantar pegi sekolah . and and and my mum told me that sshe will send me to school along the PMR period . a really good news fer me k , reallly :) ibu pesan , mule mule masuk dewan periksa tu gune kaki kanan , bace doa dulu . dan berkat aku dengar cakap ibu , aku masuk gune kaki kanan bace doa banyak banyak . senang dan lapang lah jugakk hati aku menjawab tadi . especially agama .pabila ku terbayang wajahnya ustazah salmah . terus terang lagi bersuluh otakk ku menjawab ya . hihi >< mase bm tadi pun suke jugakkkkkkk . sbb S E N A N G . bahagian C tu takk sure lah jaawapan aku tu betul ke takk . sbb die kate ibu bapa memainkan peranan penting dalam kejayaan anak-anak . bincangkan hal ini . k tu soalan die , yg aku jawab banyak sgt falsafah hidup ye pun means i put to much idioms and proverb . ni semua akibat dengar cakap si shahrul hamdan tu . die kate banyaak peribhase banyak markah *tapi die ckp dlm sub- BI lah * k yg pasti aku puas sbb nilah dfirst karangan aku letakk peribahase . hihi .

BESTkan kalau peengawas exam tu mcm ni :P


dan tadI balik balik makkan , mandi kemas rumah membebl kad adik adik kejap . then onl trus IM si gila tu cakap exam tadi ok . dan jawapan beliau hanyalah ok tahniaah .k nanty aku bunuh kaw -,-' . biase nye anything happen aku cari danish sebagai kawan untuk aku bercerite , but now die dah takk de aku dahh halau die suruh main jauh jauh . so now , si gile ni yg bakal jadi mangse . hihi . <3 

tgn penat menaip. kbyeeeeeeeeeeeee

kalau ade ayad takk faham , duduk diam dahlah :P

Tuesday 4 October 2011 Add Comment [0]