Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

oh KENANGAN !

sambungan post tadi


begini bermulanye cerita saya . semalam sementara tunggu paper agama me nazira sheeera stay je kad skola . tapi hari ni ade geo , si sheera pulakk tertinggal barang utk exam neh . so kiteorg teman lah die balik rumah . dan alang alang balik rumah die , aku pun tydo dan sedap landing atas katil die yg nak patah  empuk tu :P sedap sedap tydo sheera kejut die kate dah satu lima minit . so i woke up from my bed and siap siap semue . tgk dah nakk hujan . so kiteorg cepat cepatlah keluar rumah nakk pergi sekolah . mase keluaa rumah tu dah hujan rintik rintik we all just be cool jelah sbb rase sempat lagy . sekali takk sempt separuh jalan hujan turun dgn lebat ye ! barang aku : mp3 , beg , baju , kain , ttudung  barang nazira : baju kain tudung buku beg barang sheera : baju kain tudung beg basah lenjun lagi errrrrrr-,-  kay mase hujan tu naseb sheera bawak payung so takk dela jadi jarang sgt baju aku . act , boleh je selamat kan tudung dari basah tapy sebab berebut payung :

sheera : wehh aku takk kenelah! *tarik payung ke tepi
nazira : wehhhhhhhhhhhh!
me : wehh ! aku langsung takk dapat payung lha ngokk ! *dibasahi hujan -,-
sheera  nazira me : hahahahhaahhaah ><
sheera : bakk lha sini ! *tarik lagi .
me : ahhh ! *tarek balik

nazira : *lari ke bawah pokok 
me : *ikut nazira sambil menjerit jeerit .
sheera : wehh ddk bawah payung lha ! 

me naz : *lari masuk payung . 
sheera  : kene cari pondokkk nehh dah lebat sgt .
me : haaaaaaaa tuu !
 


theen kiteorg lari lari sampai nazira jatuh terseret . nasb baik die okayy . huduh nye perangai -,- tapyy so sweeeeet kay >< then , payung sheera ddah terbang pergi jauh die kejarr sampai dapat .  hihi . time tu kiteorg gelak gelak jelah . aku dgn nazira masuk pondok dan biarkan sheeera belari menggapai payung ye yang jahanam didalam hujan . hahahahahah >< 

mase dalam pondok tu mcm mcm dah kiteorg pikir . nakk call takk de fone . then , naseb baik ade satu rumah neh , sheera kenal . die lari masuk rumah tanpa salam dan pinjam fun makcikk tu nakk call cekgu harun . first first sheera ckp harun takk nakk , then aku pun takk nakk ,then nazira baru nakk . mentang-2 lah ank murid kesayangan die .wa pang pang lu baru tau -- dan bla bla . cekgu kate pukul 2 sbb lebat gile kan . then tetibe husband makcik tu balik  fiuhhhhhhhhhh , naiklah dgn die . tetebe bertembung dgn cekgu harun. and that time aku sure die hangin punyaaaa . 

k sampai je sekolah terus lari pergi bilik KH nak pinjam iron . and we aresoo lucky cekgu nakk bagi pinjam . <3  dalam bilik KH tu pulak berebutlah iron  plak -,- hari ni macam hari rebut rebut pulakk . dalam bilik tu apa lagi bogel lahh . hahahahha >< takk de lha bogel sbb nakk iron baju sekolah kan . bukan iron bra . tapy yg bengong ye aku dgn sheera pergi iron stokinn . wahhhhhhhh harum doh . hahahah ;D 

then , tgh iron iron , tetibe naz kate tulis lah dalam blog wehh ! annd now , aku dah post kay ! then , aku tanye nakk letak lagu apa utk post neh . semuee blur . then, keluarlah lagu dangdut apa semue tu . last last takk declare nakk lagu ape . so aku amekk lagu tuuuuuuuuuuuuu buad post neh . so enjoy :P #pfft dieorg takk suke biar . ahahahha xD

three of us
 

Wednesday 5 October 2011 Add Comment [0]