Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

I Should Cry Or Laugh ?

hai awk saye gembire 0.0

hari ni hari sabtu . kite ikut mak kite meniage . sooooooooooooo , dapat duet lah kan ? buat apa aku ikut kalau ttakk dapat duet? duduk tepi jalan pun dapat duet kan kan ? #kay,gileJap-.-
eh , ingat tak pasal wempitzz tu ? HIHI tadi aku jumpe mereka :DD and abaikan citer tu . sbb tak de part tumbuk tumbuk . aku punye lah suke dapat jumpe die . ingat kan ade tumbuk tarik rambut ke  . tapi takk jadi -.- k saya kecewe

kalau dah abaikan wempitzz adelah cerita lain kan ? hihi . mehh sini kak long nak citer dgn lu semue ;p

sangat relate dgn DANISH . kalau takk suke , bace lah . sbb lain sikit ;p
 tadi kad pasar aku dah jumpe dah minah due ekor tu . fer bahase sopan , aku gune lah nama die . eyka and hidyah . first-first nampak die , aku watlekk lah kan ? malas nakk layan . then , aku jejalan dgn hawa keliling pasar malam tu -.- then , lalu lah kad tempat fairul niage . aku takk sangke pulak yang danish pun ade . dan it sokayy lah . aku malas nakkk senyum / gelak and whatsoever else . then , tgh jalanjalan tu dapat text dari fairul .

fairul : fuck ko . . . . . . . #memang titik die panjang--.-
me : alahai , jauh ye ckp -.-
fairul : ko katne . . .aq nk jmpe ko nie . . . ad hal nk ckp sikit . . . . . . . 
me : hahah . jum2 . kad blakang kaw niage , tmpat tudung .

then lalalalal jumpe lah aku dgn die . so berjalan jalanlah kiteorg . tgh jalanjalan , jumpe lak awek die -.- so aku biarkanlah . then makcik aku mintak tolong . dan alalalalalla (nakk pendekkan cerite) tetibe awek fairul lalu sebelah aku .

eyka : jum jumpe jap .
me : jap ade hal 0.0
eyka : okay , jumpe sane eh ?
me :k

****ckp2 apa takk puas hati semue blablabla #situasi kad tiang ;p

tetibe danish dtg lari kad aku .

him : minggu depan bawak charger aku .
me : ah aku nakk .
him : aku nakk charger aku .
me : aku nakk charger tu .
him : aku nakk charger aku *tumbuk muke die sendiri -.-
me : #tahanGelak ah ak nakk charger tu .
him : aku nakk charger aku *lempang muke die . 


*eyka dgn fairul tgk gelak gelak jeh . sweet kan? hihi ><
 then ade ayad die aku ingat sgt ;p

him : kaw nakk aku bagi apa asalkan kaw bagi charger aku ?#sambil senyum 
me : *diam . #dalam hati--->aku nakk kaw weh u__u

tough lah konon -.-


dan beterusan macam tu 'nakk charger' . time ckp dgn die mule mule , rapat doh muke kiteorg  -.- #TerungkapKenanganSilam ;p   dah kad tepi tiang tu , alih kad depan kedai pulak .

him : kaw tgk battery aku tinggal 28% jeh .
me : dah tu ?
him : aku nakk charger aku .
me : aku nakk charger tu .
him : aku nakk charger aku #membelakangkan diri die .
me : aku nakk charger tu . #membelangkan diri aku 
him : aku nakk . kalau takk aku report kad makk kaw  . #ke depan balek .
me : report lah #kedepan jugak -.-

panjang sgt aku nakk type . sbb bende yg sama jeh -.-then , aku tgk fairul dgn eyka , due2 tergelak gelak . tetibe aku pandang hidayah , die mcm bengang jeh .

me : tu , kaw tgk awek kaw marah . HAHHA .
him : aku mana ade awek doh . HAHA .
me : tu bukan eh ? HHIHI
him : bukan  . HIHI .

i feel free :D



pastuu apatah fairul ckp kad die , die blah dgn fairul tinggal lah aku bersama the wempitzz . yg hawa pergi dating -.- babi betul hawa ini . pang kang , apa pun takk dapat -.- dah tinggal bertiga , apa lagi . settle lah . tapi  aku takk leh nakk ckp sbb ingat danish mase tu . kacauu doh die tu . dan dan , mase tgh settle kan bende2 tu , eyka ade ckp yg den ckp kad die 'die(putryy) gune acc aku sbb nakk backup die' k aku takk tahu sape betul neh -.- k matilah situ . wa watlekk lah dulu .  later wa talk talk lah dgn itu gemok <3

tgh ckp ckp ayah call . kacau lah encik ruslan tu -.- then aku blah semue blah . so kemas kemas lah nakk balik , takk kan nakk duduk je kad situ -.- dah kemass semue siap ! aku angkat barang masuk dm kereta  . tgh jalan nakk pergi kad kereta . van fairul maybe lalu sebelah aku . aku ckp kad mak aku yang aku jumpa danish tadi .

me : ibu , tadi along jumpa danish .
mum : tadi ibu pun jumpa .
me : hoh 0.0 kad mana ? 
mum : tadilah , die dtg cari ibu 'cikk , putryy mane ?#denganmukecomel-.-' 'entah , carilah die . takk tau pulakk merayau kemana'

cibeyyyy , die cari makk aku-.- nampak ye , terlepaslah rendu makk aku kad die . HIHI . it a fact . makk aku rendu die ogeyyy . comel kan makk aku >< HIHI  . menyampah ;p

dah habes . bosan kan ? tapi aku rase happy sgt >< even ade part nakk lempang muke die -.- SOO

***THE END***

ehh tercicr ;p danish dalam gambar handsome, jumpe depan hodoh . HAHAH >< Kbyee assalamualaikum :)

APA KAITAN TITTLE DGN POST NEH ?
means aku nakk nagis ke gelak dgn bende neh ? :/

Saturday 15 October 2011 Add Comment [0]