Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

something to share :)


let me introduce somehing about this cutee girl :

she is fara wahida , 15 y/o , my classmte , a petite girl :)


this post is relate with danish *again-.-* so , takk suke . teruskan membaca ;p 

 farah , everytime aku bace post kad blog kaw . everytime tulah aku rase nakk menangis . aku rase doh mcm mane kaw tunggu budakk tu . tapi die langsung takk peduli perasaan kaw kad die . sam alah mcm kaw dgn aku . tapi aku lain sikit . HIHI . aku tunggu die , die tunggu tapi masing masing ego*kononlah-.-'* and die peduli perasaan aku . ahahah , be jelly okayy ;p  <-- cerite nakk nasihat , tapi buad saked hati -.-''


kaw tunggu die mmg takk gune sayang :) baik kaw alih hati kaw kad org lain . buat masa neh , kaw jual murah dulu . jgn jual mahal eh ? HIHI . mcm tulah aku buat nakk lupakan gemok aku tu :)mase couple dgn die mmg aku langsung tak layan lelaki lain . jeling senyum pun takk . sbb mase tu err -.- aku kate , aku senyum utk die sorangg jeh . hihi omeyy takk ? ;p  tapi lama lama , ade seorang lelaki IM aku . dann tah knp aku layan pulakk -.-' maybe sbb aku kenal die aku layan lah kan . day by day aku IM jeh dgn mamat tu . sampai lah one day , aku terjatuh hati kad die .


and after beberapa hari terjatuh hati . aku stalk profile die , tgk activities die kan . aku tgk die wall dgn sorang perempuan neh . care die ckp dgn girl tu sama mcm care die dgn aku . so aku rase , im nothing to him . hati aku terhancur lagi sekali . tapi takk berkecai sangatlah . tercabut sikit , tapi dah gam balik ;p and know , die mmg jarang IM aku :) see ? due kali kan ? org yg aku harap mampu sembuh kan hati aku tapi samo joww .   -.- tapi , after aku dah boleh beralih sikit hati aku dari danish . i'm okayy :) aku harap kaw faham maksud aku kad perenggan neh , aku takk reti nakk explain ;p


second -
one day , mase aku tgh mandi mandi . aku terpikir pasal die .and that time aku pakse diri aku pikir bende negatif pasal die . kaw tau aku fikir apa ? aku fikir , die dah buat ank dgn org lain . then , mama die takk suke dgn perempuan tu sbb perempuan tu sakai , takk comel mcm aku . HOHO >< so , dapat lah die ank kan ? die suruh aku kahwin dgn die  means , jadi mak sanggup utk die . *kayy kaw jgn gelak . tu kenyataan . dan berjaye -.-* so guess what i feel ? oh babe ! saked hati okayy . aku siap maki maki lagi . even cakap sorang sorang . trylah , and you will feel it :) 


so, after kaw dah saked hati dgn die . kaw takkan layan die :) mcm tulah aku . just aku tetap menanti die neh -.- and kadang kadang aku jahat , suke on fb die dan aku saked hati -.- lepas tu i just said mampus kaw lah <---tu kad mulut , dalam hati pundekk -.- dan memang aku malas nakk amek tahu pasal die . and fer sure , malam semalam (13-0ct-2011) die text aku , dan aku maki die ;p perasaan bersalah tu ade , tapi takk banyak . yelahh . dah saked hati die buad aku mcm niiii. . k bukan takk pernah ye aku ckp kad die nak  last chance tapi die aku bla bla bla means die takk nak . and that time tau apa ? k kaw ajar aku malukan diri sendiri , fuckk youuu .<----kata ku didalam hati .








tukar kay segala yg ade dalam hati kau . slow slow :) aku dah 6 bulan tunggu die , tapi aku okayy :) and kaw setahun , tapi takk okay . so sapa lagi bodoh ? ;p hahha kidding babe :) tukar dari hate to forget . kaw boleh fara . sbb kaw takk de relay apa pun dgn die . kaw still boleh :) and kaw pandai pandai lah kawal hati kaw tu . jgn terlalu kuat menangis utk die . die cume bagi harapan , tapi apa yg ada ? nothing . fikir yeah ? 




honestly, aku still sayang danish :)




love : putryy :)

Friday 14 October 2011 Add Comment [0]