Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

happy anniversary :')


HIHI . anniversary aku dgn cody simpsons ? wahhhh ! banyak masyukk aku dapat relation dgn die ><
AHAHA , actually , hari nih 17-october-2011 anniversary dgn danish :')

sgt relate dgn danish ;p
actually , sedih neh :'( takk dapat celebrate anniversary dgn die . sebab, dah clash -.-' org dah clash kaw nakk celebrate apa lagi weh ? celebrate sorang sorang sudah lah kan . :')

k dari pagi tadi aku plan nakk text danish tepat pukul 12 malam kan . sekali aku lupa . tgk2 dah 12 lebih ;p HIHI watlekk lah kan

me : k aku takk tau kaw ingat ke takk . hari ni dah 17-oct-2011 , means dah setahun . kbyee .


bile bace balekkan , gilo kabut ayad aku -.-' and andddd >< tadi mase skype dgn wunniy and kyra . aku nangis :'( takk dapat tahan air mate neh . maybe air mate malam tu yg last utk die . dahh lama sgt air mata tu takk turun basahkan pipi aku :') dan aku harap sgt tu yg terakhir . dah penat nakk nangis sbb die .

and there is one more thing made me cry : biase ye dah dekat 17th every month , mesti aku jumpa danish kan ? biase ye takk sengaja . and sabtu tu entah lah :/ lama sgt dapat jumpa die . and depan2 pulakk tuh aku jumpa . whatever happen , THANKYOU ALLAH :') mungkin rezeki lebih dapat jumpa die malam tu . HIHI :'D


mcm mana puns aku sayang kaw . -.-'' tah bile lah aku nakk kate aku benci kaw :/
kaw pergi main jauh jauh lah . jgn dekat dgn aku . shuh shuh -.-'

k , i really love you no matter what . and i dont know how to forget you and how to erase you from my mind . because you're special to me :D and i wont be your friend okayy -.-' break up then , be a friend ? wahh it seems like : a dog pee , we keep the urine . LOL so annoyed :/



#ILoveYouDanish

Sunday 16 October 2011 Add Comment [0]