Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

what happen to me ?



see ? korang tgk sendiri . aku takk tahu ape masalah aku sendiri . sampai kak mel sendiri touching dengan perangai aku yg degil tahap melampau lampau ni . da banyak kali akak nasihat kan adek kan ? tapi akuu mmg takk rety bahase . tetap jugakk nakk sayang , nakk mengharapkan DANISH AIMAN tu lagi .  

sorry kak kalau aku buat kaw terase dgn aku . yela , kaw nasihatkan aku , kaw membebel kat aku . tapi sikit pun aku takk dengar . kaw yg sakit haty dgn danish sbb die buad aku mcm ni . aku ? masih lagi buta masih lagi takk nampak yg lain . aku bodoh sbb mengharapkan die lagi . yeahh , i still remember what you told me sister . masih ade orang lain lagi baik untuk aku selain die aku dah sedar mase tu kak . tapy, certain time aku lupe semue yg akak ckp . aku tetap jugakk nakk cari die . tah knp haty aku degil sbb masih mengharapkan diri die .

akak , aku tahu kaw touching dgn aku . im really sorry :'( lepas ni kan kalaw akak tgk aku mcm ni lagy , time tu jugakk kaw lempang aku ? haaaa apamacam ? nanty terus sedar lah aku :P hee . kaw jgn touching dgn aku lagi taw kak ? nantyy aku belanje kaw MC DONALD GCB haaa ! tgkk bulat teruskan mate kaw . mcm ni 0.0 hee :)


mcm mane pun susah aku nakk buang rase syg ni . tapi INSYAALLAH akuu mmg bole lupekan die . mungkin atas nasihat kaw yg sgt banyak tuu dan doa kaw same same dgn aku , aku bole lupekan die . okayy sekarang kaw tadah tgn cepatt . bace bismillah dan doakan 'ya ALLAH ya tuhanku, kau bukakanlah hati PUTERI NUR AISYAH BINTI RUSLAN ini seluas-luasnya . tunjukkan lah kebaikan untuk dirinya . serta terangkanlah hati nya supaya mudah mendapat ilmu yg dia belajar' aminn :) semoge doa kaw dgn aku ni diterime :) 

btw,
again i;m sorry if made you touching with my word . you the best sister I ever had :D


Friday 9 September 2011 Add Comment [0]