Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

luahan hati part II

him : kalaw kaw syg aku pun knp ? ary tu kaw kutuk aku dlm fb lepas tu on9 fb aku even da clash.
me : bile pulakk aku kutuk kaw ?
him : yg kaw kate aku cacat tu ape bnde ?
me : YA ALLAH ! tu aku gurau jelah . kaw terase ke ? soryy kay ?
him : kaw ckp je gurau aku tahu la perangai kaw mcm mane . da kutuk aku nakk cover pulakk .
me : sumpah aku just gurau . aku takk de niat nakk kutuk kaw ke ape .
him : dahlarh kaw cpl je lah dgn budak yg kaw married hry tu . *yg pakai jaket hitam n hensem tu (mizzi -.-)
me : gamba tu die just tagkan je . mane ade aku buad married to dgn die . aku buad marriend to noor farahin . *saje nakk balas balik lettuwww .
him : knp kaw takk nak cpl dgn die ?
me : die kawan je la . knp ? kaw jeles kan ? nanti aku buat 'nikah to danny mess '

ni yg die bebel bebel pasal fb tu -.- lepastu bole pulakk ckp aku pegy buad relation dgn mizzi . pejadah lah die ni -.-

him : aku takk nakk dan aku takk jeles .
me : ye la kan . org da ade balqis , asiah and haa PUteri hani kan ? yayayayy
him : kaw on9 fb aku kan ?
me: yela sbb tu aku tahu .
him : knp kaw sibuk sgt nakk online fb aku ? aku tkk on9 pun kaw punye kan . kalaw mcm ni perangai kaw , aku takkan sayang kaw lagi .

time die kate  kalaw mcm ni perangai kaw , aku takkan sayang kaw lagi aku rase nak gelakk pun ade bole pulakk die maen ugut ugut . ahahahahah . tah hapehape laa anda ni :) 

me : #blablabla . aku takk ingat laa bukan hal aku pun . 
him : pandai pun aku tahu klw kaw on9 fb aku lgi jage kaw . 
me : ape kaw nak buad ?
him : kaw taw lah nanty .
me : ahahahahahah . comel pulak kaw ckp mcm tu --, 

yg aku kate comel tu ikhlas . ahahahah . tataw knp aku rase comel bile die main ugut-2 mcm tu . tapi die ingat aku main main . tuihhh lantakk mu la derr .  =='

** yg ni lah terselit bab facebook semue tuu .  die ugut-ugut aku takk kasi on9 fb die aku buad jugakk . kaw pikir aku kesah kee jack ? takk der :)


then semalam sampai aku sanggup jatuh kan air muke aku yg comel ni sbb aku yg mintak last chance dari die tapi die just said sory sory kawan je and blabla bla . sumpah takk pernah aku buad cubaan berani mcm tu . dgn die aku sanggup buat mcm tu sbb sayang ye aku kad die and sbb rendu ye aku kad kasih sayang die  . 
 yeahh , seriously dude, i really miss you 





i missing you everyday danish aiman :')

Thursday 8 September 2011 Add Comment [0]