Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

hi new world :D



sekarang , mari ramai-ramai ucap tahniaah kad aku sebab dah kembali normalll . bhahah xD . actually now im getting normal and normal :)  ALHAMDULILLAH sebab aku dah berjaya lupakan die even perlahan lahan . bukan senang aku nakk lupekan die . sbb die lah boyfriend yg paling aku sayang . jgn tanye kenapa die paling aku sayang . sebab aku sendiri takk tahu jawapan ye . sbb die comel ke ? sebab die paling lame ke ? sebab die pandai jage aku ke ? aku takk rase semue tu jawapan die . rase sayang tu semua datang sendiri , bukannye aku panggil suruh dduk kad haty aku neh :) semue tu kuase ALLAH aku sendiri takk mampu nakk lawan .

thousand of thankyou to melissa mer and farizah kay sebab dieorg berdue lah yg da tolong motivsikan diri aku neh . terukkan ? sampai kene motivasi banyak-banyak baru nakk sedar diri . hihi . let me learn to forget him even though it's too hurt . I just can forget him , but not forget our love :)

actually, aku rase perit nakk lupe die , sbb die sendiri takk lupe aku . he admit that him still love me . die sendiri takk mampu nakk buang aku jauh jauh , ni aku pulakk ? lagy laa takk . by now , aku kene kuat ! yeah Putryy kuad ape ? nampak die watlek daa , takk payah nakk nanges ke tersentuh haty ni HOHO <--ayad taley jiwang lagy ke ? bhahah xD . ibu pun ade ckp ,

bukan die sorang laki dalam dunia ni ramai lagi . kalau along rase die yg terbaik , ade lagy yg terbaik . takk percaye ? bukak lagu aliff satar sane _lelaki seperti aku .

see? how chill my mum . bhahah xD she is a great and beautiful mother for me . along akan cube dan faham kan lirik lagu bodoh tu ye ibu kuu . hihi . fer that song like stupid =.='' pergi lah dgr sendiri lagu yg weird tu . sumpah korang nakk gelakk sampai golek-golekk .

back to the main topic : farizah pun pernah ckp kaw akan rase bahagie bile kaw apat lupakan die :) aku akan cube rasekan kebahagiaan tu . INSYAALLAH i will :DD for those  in the same situation with me , be strong stop your tears . a man love to hurt our feeling coz' that show our 'lembik' .

 p/s : to danish aiman bin dullmad ic number 960822-**-**** kaw jage diri kaw elok-elok . tahun ni kite PMR kaw belajr betul-2 . jgn nakk kepit dgn ps2 kaw , jgn nak batak kejar hot sgt kayy ? jage makan minum kaw . kaw jgn takk makan sebab nak kurus . bia aku jekurus , kaw maintain gemok kay ? dan kaw jgn buat kad org laen mcm kaw buad kad aku . mase tu jugakk aku lempang muke kaw . faham ? luffchuuu

kbyeeeeeeee

Sunday 11 September 2011 Add Comment [0]