Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

i think i love you ♥


hai and ASSALAMUALAIKUM :D
sila tutup lagu blog dan hayati music piano ini :)

the topic now,

i need danish :3
jgn lah tanya kenapa aku cari dia. kenapa aku perlukan dia sekarang . i feel down now. yeahh i really feel it :/ aku tak terpikir nak cari sapa. aku nak danish. aku nak cerite kat dia. aku nak dia yg dengar aku nak dia yang rasa masalah aku. tapi.....dia tak da bila aku perlukan dia. tak da sapa kat sebelah aku bila aku mcm ni. i need someone :'/

but..kenapa danish yg aku cari masa ni ? tak da orang lain kah?
i get it :'> aku belum cukup sedia lupakan dia. me so suck --' aku ingat aku dah boleh, aku dah kuat.k belum....


btw, tadi baca tweet wunniy

The worst feeling is when someone makes you feel special, then suddenly leaves you hanging, and you have to act like you don't care at all

 her tweet hit me okayy --'serious aku rasa mcm tu sekarang. actually, i crush on someone and he is ___ and we ___ and now it hangging. it seems like celaka ! harhar . crush jeh pun -,-  but , even just a crush. it hurting me so deeply :/

erghh !kbyee

Friday 18 November 2011 Add Comment [0]