Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

I getting normal.

asalammualaikum n hai :'>

kenapa  aku jadi pemalas nk update blog ni ? harharhar -..- kk my tittle im getting normal sebelum ni aku cacat wehhhhhhhhhhh . haha pala otak -.- 


firstly , nak tanya. lawa tak blog ni ?......tak? okay, tapi aku kata lawa ;p ni hasil usaha aku search google :DD


back to the main topic, actually mcm ni. like before mesti ada DANISH -.- setiap post mesti ada pasal dia. mesti bosan kan? yaaaaaa bosan -,-t 






dulukan, masa couple dgn dia sikit pun aku tak  pandang lelaki lain. aku setia aku baik aku sayang dia sorang jeh.. sebab tulah aku seksa sangat nak lupakan dia , nak buang dia , even though i the one who said goodbye .kenapa susah sgt ?sebab, tu lah first time aku setia. harhar . mcm babi kan perangai aku ?xD elehh lek ah, time time camni ah nak rase curang semua tu . nanti dah tua nak curang tak laku . kan kan ? 


so after break dgn dia, aku pun mcm dah tak betul. lelaki lalu handsome lalu aku just 'hmm okaythen ?' sumpah tak da feel kat laki. hari hari  setiap 17th aku nangis. lelama aku rasa mcm 'eeeee, putryy bodoh bodoh nangis pasal danish !' yelah kan , dah dia tak cari aku . just text mcm tu jeh :/ so aku pun berfikir sekali lagi


 ' kalau dia sayang aku, dia cari aku. dia teima aku. but.... 

 that quote made me became stronger. tak da dah nak nangis ,sedih n other fuckeer membazir masa thing -..- not just this quote but my crush too- 2647 and 7929 <--guest who between this number :D .



 so the conclusion. im okay now ! dah dapat lupa dia :)

POST AKU MCM KELING . TAK FAHAM TANYA NEPAL ;P

Wednesday 16 November 2011 Add Comment [1]