Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

tak tercapai hajat :(


gamba curikkk <3


saye di sini ingin buat pengakuaan , sye masih sayang kan Danish Aiman

mcm bodoh jeh kan ? tapyy suke hati akuu lah hoii ! 
dulu bukan main aku imagine , celebrate birthday, raye dgn die and bagai bagai lagy lah dgn diee .
tapyy takk kesampaian kan . kite dah clash . ahahaa , berangan bukan main melangit , tapyy takk rety nakk jage elok-elok :') 
kalaw aku ckp aku sayang kaw , kaw faham takk  Danish Aiman ? faham takkk sayang tuu ape ? takk fahamm kaw pergy tanye Mr.Google sane . HAAHAHAHAH . dahh diam , aku tgh sedih ni .  kadang-2 aku jelessss gile tgk couple yg sweet-2 tuh doee,  . celebrate birthday, rayesame-same . haihh apelah nasib :'(


aku still sayang kan kaww Danish aiman . tapyy , kaw mesty takk sayang aku lagy kan kan kan? aku nakk kaw balekk mcm dulu doe .  tapii , kaw takk sayang aku kan :') but on thing kaw kene tahu , aku takk nakk kaw couple dgn orang lain weh , aku sayang kaw :(  terima kasih lahh dah sayang aku sebelum nie . akuu hargaii mengorbanan kaww*cettttttt*

Thursday 25 August 2011 Add Comment [0]