Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

PMR trial is enddddddd

choyyyyyyy ! trial dah abis memang mangg aku suke lah kan ? 2 minggu exam , 2 minggu tulah aku takk cukup tidur . mesty nakk berjaga tengah malam nakk study. aku ni mmg species taakk rety nakk blaja sebelum tgh malam . sbb , mase tengah-tengah malam lah seronok nakk belajar . takk de orang atau makhluk asing segala lahanat semuee lah .  kalau aku belajar petang-2 ke kejap kejap makk aku along, tolong beli kan tu ini bla bla bla laallalalal lepas tuh adek aku yg kecik dgn yg besar menjerit-jerit alongggggggg angah takk bgy main game | manee adee ! bapak aku pulakk alongg tolong iron iron baju  takk ke aku rase nakk lempang muke setiap sorang ? -.-

anakda nakk belajar pergyy kacaw . terpakselah aku belajar lewat malam . pasang hand-free dgr laguu . tapyy , kene tunggu adek yg kecik tydoo kalaw takk pok pek pok pek mulut die . byk sgt soalan yg akan die tanye along , 1 tambah 3 jadi 4 kan ? |along, kenapa angah lagi pendek dari along ? |along kenapa along lahir dulu ? lepas tuh die tanye lagy aku lempang .  sumpah takk tenteram hidup aku bila nakk belajar . dari bapak sampai adekk semue taleyy dieam . agakyee tunggu aku jahit mulut tu baru retyy diam . haihhh .

every night aku study , every night aku harap D mesej tak pun call aku . tapyy mmg takk kan jady kenyataan lah kan ? aku tunggu langsungg tak de faedah . aku kenelah belajar menerime kenyataan . ahaahha . putryy putryy kaw kene terime die bukan untuk kaw lagyy .  ALLAH nakk tunjukkan ade orang lain lagy baik dari die untukk kaw .  kan kan ? rse yee tuh lah yg terbaikk untukk aku . takk de faedah langsung doee nakk ingat-ingat kat die . die ingat akuu takk ? takkkkkk .

rase ye takk de faedahh aku nasihat iri sendiri bukan ade gune >.<  sbb nanty , aku ulang bende yg same . sbb diee jugakk lah aku ulang jugakk bendeee yg samee . yelaa, aku dah lupee die , die datang balik , die text aku . jady aku pun teringat dan terangau-angau kan die . SHITOOO  . situation sekarang mcm die takk bagi aku nakk lupe die . rase yekan , die nakk lupe aku , aku dtg , aku nakk lupe die , diee datang  . mmg mcmm jadah haram lah sial!

okayy sumpah lari tajukk -.- back to the main topic , hary neh sepatutnye sekolah . tapyy aku kan sgt rajennn, mmg takk dtg lahh . hikkhokkkkkk :P trial dah habes bro  apadahal ? duduk rumah tydo sampai terkangkang lagy bagus . HAAHHA . yelahh , dahh 2 minggu tydo takk lene , sampai-sampai sekolah aku cari surau tydo dalam tuu . shahira ariffin lah keje die pegyy kejut akuu . masuk je surauu putryyyy! HOYY BANGUNLAH . DAH PUKUL 7 NII ! dengar die menjrit mcm mak aku , teruslah aku bagun-.- kadang -kadang kesian pulakk aku kad die , kejut-2 aku lagsungg takk bangun sampaii lah cekguu buad announcement pegy assembly . baruu aku sedarr , di sanggup tunggu jeh aku sampai bangunn . kalaw tydo dalam kelas pun die siap warning orang JANGAN KACAU DIE TYDO ! she is my great best-friend girlfriend   . LUFFCIUUUU GEMOKK <3 

walaubagaimana pun . aku amat bebangga sbb trial dah habes . kbai -.-

 

Thursday 25 August 2011 Add Comment [0]