Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

awak call kite :)

hikk hokk :DD

semalam kan pukul 12a.m kiree da masukk lah 22 august 2011 bersamaan birthday Danish :) mule-2 aku pegy jerit-2 kad dalam rumah  

me :yeye ! esokk birthday along ! adekk takk de birthday . wekk wekk*aku gile kejap malam tu .
mum : gile ape along neh ? birthday sape ?
me : birthday along lahhh . hikkhokk.

 mak aku pun malas nakk layan . die pun online lah fb diee . die tgk kad event tuh today is danny mess's birthday . then ibu gelakk lah . die ckp 

mum : ohh ! danny mess punye birthdayy :D

then , lajuulah tgn ibu menaip nak post kad wall die . then , ibu tanye lagyyy 

mum : tak wish kad die ke ?
me : malas lah membazirrrrrrrr jeh .
    
padahal aku keras haty nakk wish kad die . sbb seingat aku die takk wish pun kad aku . and plus plus , aku nakk tunggu die call aku . tapyy tak de :'(  lastly, lembutlah jugakk haty aku pegyy wish kad die .

me : HAPPY BIRTHDAY Mr.Danish :')

a  few minute later i got a call from him . heeeee :DD

 him : terime kasih weh .
 me : same same . 
 him and me : diamm jehhhhh .
me: kaw celebrate kad mane ?
him : hah ?
me: kaw celebrate kad mane ?
 him : hah ? 
me: kaw celebrate kad mane ?
 him : hah ? 
me : pekak dahh ?
him : dah kaw ckp merapu-rapu . lalalala
 me : -.-'' kaw~ celebrate~kad~mane~
him : takk tau lagy .    
 him : kay lah aku nak tydo . byee
me : okee, 

kecewe sial . aku ingatt nakk lah cakp lelame . tapyy takk dapad . tapyy tak pelah . dah 5 bulan takk dengar suare die . malam tadi dapad dengar pun dahh cukup bahagie . awwwlame kaw tahuu nakk tunggu dengar suare die :DD ALHAMDULILLAH , akhiryee doa aku di makbulkann . :DDD 


Monday 22 August 2011 Add Comment [0]