Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

GIRLFRIEND ✿

hello and Assalammualikum gaiz ! :D

okay, after i be a single lady, kita dah jadi lesbian, sbb tu tittle ni girlfriend. lololol. tak ! aku still normal lah. today kita nak cerita pasal gegirl kita *kenyit  mata*

LOVER ✿ 


hello, there is naziera me and sheera . okay, them are my classmate since me in form 2. sama sama beajar, sama sama tidurr dalam kelas. hikhik >< mana mana pergi mesti bersama.. romantic takk ayat aku ? lol :P
this year (2012) aku kena tinggal kekasih hati aku dua orang ni. aku ppindah sekolah. alahai sedihnya :(
kauorang berdua jaga diri eh? lepas ni sesapa buli korang, aku taakda nak backup korang.. *lap air mata*


✿  LOVELY

hai this is my pendek. nama dia Farizah. ank encik Kay. aku dah update pasal dia kat dalam blog ni. cari sendiri ah. malas nak update banyak kali pasal dia. kbye.
lol. tak tak. dia ni comel baik tau, bila aku susah aku cari dia. bila aku senang aku lupa dia.eh ? o.O kk anw, saya sayang dia sangat sangat. muah kiri kanan plus lovebite . LOL

✿ GIRLFRIEND✿ 

hai, comel tak beliau ?  comel en ? k dia lagi comel dari aku.....BRB merajuk jap. ***
cechceh. nama dia Izwanie Izhar. kita kenal dgn dia dalam Twitter. dia follow kita, lepastu kitta follow dia. hari hari kita tweeting dgn dia. hikhik >< she is 15 16 y/o ddk mana aku lupa.. she single but not available. dia aku punya ! tak nampak perkataan girlfriend tu ? :P suara dia sangat comel, sbb ada macam cartoon sikit.. bukan sikit, suara dia mmg macam cartoon *ayat aku macam keling en en en ? *
I LOVE YOU GIRLFRIEND     ✿ . ✿



Sincerely me ,
putryy ✿ 

Sunday 1 January 2012 Add Comment [0]