Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

A Letter To My Ex-Boyfriend

Assalamualaikum and hai :D

post kali ni aku amik ilham dari blog sorang brother ni. tapi aku tukar tittle dia A LETTER TO MY EX-BOYFRIEND dengan isi dia. isi dia semua dari kepala otak aku. and who else my ex boyf kalau bukan danish :')
dalam surat ni aku bahasakan diri saya awak agar lebih sopan.kalau ada typo sorry :3



up : danish aiman

dear danish,
   apa khabar awak di sana? harap sihat hendaknya. saya dan keluarga disini sihat sejahtera. Tujuan sayaa menulis surat ini adalah untuk pendamaian
   
   awak, banyakkan kenangan kita berdua? paling banyak kat kajang tu. jejak je kaki kat situ, semua pasal awak terbayang kat tubirr mata ni. tapi sekarang dah tak lagi. saya dah padam semua pasal awk, semua pasal kita. SEMUA.... boleh awak buat benda yang sama jugak? Awak campak jauh jauh kenangan kita berdua, buang jauh jauh semua pasal saya. 

    nanti, bila awak nampak saya atau terserempak dengan saya, jangan tegur saya yaa? kita buat macam dulu,  kita tak kenal masing2. awak tak kenal saya, saya tak kenal awak :') awak tau kenapa? saya tak nak menangis lagi sekali sebab awak. awak ingat tak masa awak datang kat saya awak mintak charger.. awak ingat ? malam tu saya menangis.. menangis fr the last time. so please, anggap kita tak kenal langsung ;')

      cincin dengan rantai tu pandai pandai awaklah. bear dgn cincin awak tu saya simpan kat dalam almari. saya sumbat dalam dalam biar langsung tak nampak.. charger awak dah jahanam :P dan halalkan lah apa yang awak belanja saya... ehhh salah ! apa yang saya belanja awak, awak tak pernah belanja saya pun -,- tapi takpa, saya halalkan :') 

     hari ni, last saya text awak, awak text saya.

        saya dah maafkan salah awak, saya harap awak maafkan jugak segala salah saya. saya mintak maaf pasal post yang lepas tu, yahh agak biadap di situ :3 

      awak kalau cari girlf, jangan cari yang mcm setan jgn cari yg species bohsia karo semua tu... diaorang takkan jamin hidup kau. diaorang jahanam kan kau yang dah jahanam aku buat ni :') cari yang baik eh ? kalau boleh cari yang tudung litup, sejuk mata memandang.. dan bila dah jumpa. suruh dia baca SYARAT ni . 

      rasa sayang kat kau dah lama hilang. semenjak kau jadi rempitzz asli -,-t aku mintak satu benda ni den. kau tolonglah hitamkan balik rambut tu ! kau tau tak macam mana rupa kau ? :3 kau cepat cepat caari girlf yang boleh ubah kau kearah kebaikan bukan serong mcm aku :D cari cepat ehh ?

         sekarang aku dah happy, dah bahagia dgn orang lain.. sila ucapkan tahniah untuk aku. :D sakit sekssa mcm mana kau buat aku , aku move on. aku cari orang lain yang buat aku bahagia ;'>
 
      aku tau kau sakit hati baca surat ni, aku sakit hati nak type.. bf aku lagi sakit hati baca. tapi ni untuk pendamaian kta berdua. aku dah tak nak sebut2 nama kau. tak nak post lagi pasal kau. semua pasal kau dah tamat. -THE END-

     akhir kata, aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. anggaplah kita tak kenal. dan, sampaikan salam aku kat mama papa mia and opah :'> 

Sincerely, Your ex Girlfriend
putryy











aku rasa macam orang baru lepas cerai pun ada -,-t

Wednesday 7 December 2011 Add Comment [0]