Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

oh boy !




hi >< do miss me ? eww sapa nak rendu aku -.-'
today non-phone-related OKay ? asyik post pasal phone mmg bosan ahh . meh sini nakk citer pasal danish kite tu <3





yesterday 22-october-2011  broadband aku dah expire -.- so bosan sesangat sungutlah aku mlm mlm .
dah bosan-bosan tu terkenang mimpi pagi tadi . aku mimpi danish . hehe you should jelly with me ;p . dah teringat mimpi tu tangan aku pun gatal2 nak call die . shoooo , cal lah . mule mule just tanye pasal dayah tu .  lepas tu aku rase mcm lame borak dgn die neh . so aku kate

me : kejap2 aku buat super saver nanti habis kdit aku mcm ni 
him : okay . pergilah .


blablabla . dah buat supersaver , borak boraklah . die citer satu satu pasal hidayah tu . tapi takk de satu pun yg boleh buat aku sentap -,- . means, aku jealous pun lah si gemok cpl dgn si rempitz tu . k abaikan yg tu . mase tgh ss tu , mmg sepanjang tulah aku dgn die mngutuk masing masing .

me : gemok pendek mcm ayam serama  . ;p
him : debab jongang 
me : gemok pendek  
him : jojongangggggg 


okay , bile mase aku jongang ? dah habes super saver tu , aku turun tanye ibu dgn ayah along jongang ke ? 0.o mak ayah aku kate takk . soo , BAHABI pnye gemok -,- aku rase nakk tendang tendang jeh -,-
then , bile aku sebut nama hidayah , bukan main die kutuk budak tu . kesian pun ada . gemok neh kalau dah menghine org , mmg celaka nak mati mulut die . aku amat memahami -,- btw, malam tu actually dah seminggulah aku teringin nak makan ice cream baskin robin #betul ke aku eje ?

me : weh belanja aku ice cream baskin robin tu .
him : ice cream tu eh ? boeh , aku bayar , kaw lari . 
me : hoh ? 0.o
him : alaa , kaw faham tak  ? aku bayar kaw lari .
me : haaaaaa . faham faham . -,- 


mmg cool lah ice cream curi kan ? -,- lepas tu akuajak die teman makan ice cream tu esok . then die ckp apatah aku takk ingat . aku ckp apa balik pun takk ingat ;p sooooooooooooooooo , dah habes -.,-
k belum ;p aku dah lama tak jumpa die , dah lama tak dgr die nyanyi . so malam tadi aku mintak die nyanyi . andd dgn cecomel ye pun die menyanyi lagu luar biasa  maybe lah . aku takk dapat tangkap bunyi lagu tu sbb die mcm membaca . tapi tak pelah , aku mmg suke dgr suare die yg sengau langau hodoh mcm katak puru tu :*

lepas die nyanyi die suruh aku nyanyi ,

him : kaw nyanyi esok aku belanja ice cream tu .
me : ecehh . ye la kaw . 
him : betullah , lagi pu  aku nak colour rambut . 
me : kat mana ?
him : hairzone . wane apa lawa ?
me : kale gold lah .
him : highlight ke colour semua ?
me : highlight leww . 
him : okay ! cepat nyanyi .
me : ehh tak payah . esok lah . depan kaw aku nyanyi . 


lepas tu tah apa tak ingat -,-

him : nyanyi lah lagu first lady kaw tu . 
me : kaw ingat lagi lagu tu ? :)
him : ingatlah .


ouchhhhh , die ingat lagi tu die selalu suruh aku nyanyi even suare aku sedap sikitlah dari die . heuheuheu ;p
so dgn jasa baik die ingat lagi lagu tu . aku nyanyi lah . suare aku mmg comel  -,- dah nyanyi tu . blablabla . takk ingat . habessssss .:"D


aku tau mmg mustahil aku nak cpl balik dgn die . semua tu mmg mustahil utk sekarang . and mungkin die mmg bukan utk aku , mungkin bukan aku yg die nak :) aku dah boleh terima semua ni . k i can be strong now . i can stand with out him :) and i wish i will get someone better than him . :) aminnnn . 

Sunday 23 October 2011 Add Comment [0]