Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

FARIZAH KAY :'D



she is
-nur farizah binti kahirudin
-ank makcik siti #ehBetulKe ?
-15 y/o
-stay kesuma fasa 1M
-SMK BANDAR TASEK KESUMA's student :')
-and i prefer to call her pza :)

k dah kenal kan ? hihi . nilah motivator iteww yg comel tu :DD tgk tu baju die sama pink dgn blog aku neh <3 die neh gedik , terhegeh hegeh , mngade ngade , tergedik gedik , dan segale TERRR ahahah >< k tu tipu ;p die baik , comel , pendengar yg setie , kuad nangis :) omeyy kan perangai die ? ♥

first kenal die neh , mase aku couple dgn danish -.-'' and that time aku dgn danish ade problem dalam relation kiteorg kan . then , hari tu tetiba pza neh add aku kad fb , after approving , die IM aku .

her : hey heyy awk girlf danish eh ?  <-- mcm neh ke weh ? ahaha takk ingat lah ;p

 mase die IM aku tanye pasal danish tu , dlm hati aku  : apahallah busybody kerek cerek sgt budak neh ? -.-' yelakan , org takk kenal banyak tanye . memey lah aku ckp mcm tu . HIHI . sorry pza . mehh kish siket . muahh muahh :* tapi bile lame lame kawan dgn die , i feel like . OH she is a good friend and a good partner :) tu lah org kate . dont judge a book  by it's cover :) bile dah kenal lame dgn die neh , mcm mcm aku share kad . especially pasal danish mok tu :) kan awkk kan ? sampai bosan die dgn aku . danish danish . betul kan kan ? ;p

and bile die kene tinggal dgn areap azman tu -.-' aku rase nakk lempang jeh muke areap tu . sumpah saked hati weh die buad mcm tu . pza yg sgt baikk neh die buad mcm tu . apakah kesalahan yg beliau lakukan ? #drama-.-'' tapi siyes pza , mmg aku saked hati die buad kaw mcm tu . siyes k serious :) <--- see ? sayang kan aku kad kaw ? ;p

then , yg paling best . mase die single aku single around bulan 9-10 neh . keje iteww texting nan iyeww jup ;p dah takk de boyf nakk text . text lah kawan . bagi mengeratkan silatturahim :)
kay and last will you marry me be my best friend forever ? atoto . sweet takk sweet takk ? >< k jgn citer banyak pasal die . nanti kembang kucup bontot die ;p

Wednesday 12 October 2011 Add Comment [1]