Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

CERMIN DIRI KAU !

wah ayat aku mcm nak bergaduh je KAN .? haha . tak . actually , aku jumpa banyak status kat fb kAU CERMIN DIRI KAU SEBELUM NAK CAKAP PASAL AKU . 


actually , im so geli bile bace status orang mcm ni . actually , tak relate pape pun dgn aku . just meluahkan perasaan . org yang suruh orang cermin diri tu , die sendiri dah cermin diri ? ewww mesti takk lagi kan ? lepas tu nak suruh orang cermin diri . OH TOLONGLAH !

cermin diri kau !
for those yang suke ckp cermin diri kau , eloklah cermin diri korang sendiri dulu sebelum nak suruh orang .
kau berani suruh orang cermin diri sebab kau nampak perfect pada mata manusia tapi pada mata ALLAH dgn malaikat , perfect ke kau ? yang akhirat tu lagi penting dari di dunia :')

status yang aku bace cermin diri kau ! biase ye budak yang hot , lepak pavi jeh . takk lepak TS , tak lepak MID VALLEY . haaha mmg lah die boleh kate cermin diri kau ! sebab die rase die dah cukup perfect kat luaran dgn baju dieorang yang takk cukup kain berbanding dgn pakaian budak yg die suruh cermin diri tu . this is a fact okay :') aku tak reka . aku tak nak print screen segala status dieorang , nanti ada pulak yang boom aku . takutt nyah xD 


mereka yang suruh cermin diri kau ! ni ibarat cili akar . hahah knp cili akar 0.o 
yelaa , berbanding dgn cili api , cili akar ni yang nampak cantik :) tapi ce try buat masak gulai bau di jadi maow*pandai pandailah korang sebut* that mean , takk sedap lah . tapi kalau masak dgn cili api yang takk lawa tu . masaklah apa pun sedap jeh :'D maksud tersirat kat sini benda yang cantik belum tentu elok , bende yang buruk belum tentu teruk :') samalah mcm manusia , sekarang ni dalam 100 orang cantik mungkin 30 or 10 org yang cantik jeh yang betul betul baik :'D




cari keburukan dalam diri kite dulu sebelum menghina orang . setiap manusia ada kesalahan yang mereka buat . dengan kesilapan itulah mereka belajar . kita yang nampak salah tu , tegurlah dengan cara yang betul bukan dengan cara memaki atau cermin diri kau ! 
sekian terima kasih .




apahal post aku ni cibeyy semacam ? -.-

Wednesday 26 October 2011 Add Comment [0]