Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

aku sebut nama kaw , terus dapat call dari kaw :)

assalamualaikum :*
 cer tgk tittle dgn post kad fb . sama takk ? sama kan ? hihi . actually , ade cerite disebaliknya :)

ni pasal danish . sapa takk suke cerite pasal die ni , angkad tangan goyangkan bulu hidung xDD

 hari ni hari sedih aku . tah kenapa jangkitan cerite bini biniku gengster tu kot aku sedih jeh memanjang .
then , siyes lembab je rase otakk aku . sampai hari ni pun takk ikut pergi niage . sedih sgt lah katekan :)

petang tadi dapat text dari farizah kay . she is my motivator when i getting downnnnn and down . first2 text die tu agak mngade ngade . kiteorang berdue mmg terhegeh hegeh sikit pangai . however , we're sweetttttt k >< di pendekkan cerite . mase text2  dgn die tu , hati ni tetibe rase sedih . 

me : awk awk :(
pza : *tahh takk ingat
me : rindu gemok :(
pza : sudahhhhhhhhh ! 


 mcm tulah kan , then takk sampai 2 minit . danish call :) tapi takk gune num die . die gune num org lain . actually , aku dapat agak dah mase mule2 call tu tapy saje buad takk kenal :P

me : hello
him : hello 
me : sapa neh ?
him : ni bf baru hidayah .
me :#tersenyum . ahahah . nakk apa weh ?
him : *tah takk ingat 
me : *takk ingat 
him : kaw cam suare aku ? haihhh !
me : kaw pnye sore gay aku kenal lah doh ! 
him : babi . aku ke pgee yg gay ? bhahaaha ><
me : kaw gayy !
him : tadi sebenarnye nakk tipu kaw ckp ni bf dayah . nakk sound2 kaw . nakk kene kan kaw .
me : hahaha takk jadi :P


on that time dlm hati aku . TERIMA KASIH YA ALLAH . SUARE DAN GELAK TAWA DIE DAH MGUBAH KESEDIHAN HATI AKU INI . ALHAMDULILLAH :) ye lah . ce kaw bygkan . pnye lah 1 hari ni aku sedih . tup tup dapat call dari die  . awwwww <3 tapi part paling best di kutuk hidayah . bahahahha ><

me : mngaku kaw eh bf baru hidayah ? hahahahahaha ><
him : takk de ye aku nakk ngaku bf die weh !
me : ehh kaw jugak ckp , biar muke tak lawa janji hati baik ..
him : kalau org lain takk pelah . ni die . takk nak aku !  


mcm gampang kan ayad die ? ahaahha >< lancau sial ! tapi after dah off call tu . hati aku mcm saked . saked hati die call aku . tah takk tau knp :'( mcm apa tah kan ? bile takk de sibuk nak die call . bile dah cll saked hati :/





 actually , aku rendu sgt relation kite yg dulu . tapi aku tak nakk semue tu dah . mcm dah takk de apa pun yg patut kte ulangkan weh ? ialwaysloveyou


Saturday 8 October 2011 Add Comment [0]