Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

result cantik ♥

anda semue tahu bahawa pelajar form 3 SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN BANDAR RINCHING telah menduduki peperiksaan percubaan PMR a.k.a TRIAL PMR . dan dan dan saye telah mendapat beberapa keputusan nya . dan semuaa yeeee teruk ! 

especially math aku . i just get 49% ! seriously aku takk pernah dapat result seterukk tu . paling bangang pun aku dapad 60 jeh . soalan die takk susa actually . tapi tu la over excited sgt . haaaaaa padan muke aku . nasibbaik ikut kementrian aku lulus . ikut sekolah failed doe . yg pasti nilah yg paling teruk . =.= sumpah laa buang mase rase ye ku over night belajar gile babi nakk mampus tapi result ciputt jehh -.-  aku target A atau B math ni . tapi tgk tgk ni mcm jadi yee- .-



  

mcm ni laa rupe aku bile kire markah math tadi -.- TENSION LAH SIAL bile aku belajar result cam gampang . bile aku takk belajar result aku cantikkkkkkk je . sumpah takk faham . lepas ni mmg aku takk payah belajr la kan ? ade  sorang budak dalam kelas aku just dapat 14% je . hari  ni teacher mmg mengamuk gile big bang la -.- takk pernah die menengking tapi hari ni die menengking . wahh wahh , aku dapad rasekan kesedihan yg melanda diiri teacher tu . soryy teacher I can't be the best , but i will be it !

bab yg aku expert  yg aku terror pun bole sala -.- ape aku buad mase tu ? ohh yeahh mencarut lah  kad diri sendiri . mase rehat  tu aku makan sebab kecewa . subject yg aku suke yg amat aku cintaiiiii -.- tu bol pulakk dpad markah mcm tu . haihh . subject yg aku takk target dapad B dapad B . such as sejarah , geo , agama and kh . yg lain tu okyy je . tahh knpp T . T   yg paling kesian member-2 aku la . aku kalaw da tension kecewe and blablabla ape yg aku buad pukul orang jerit makan dan ntah . tapi kali nia kau siap suruh syeera dukung aku lagy tu . ahhaahahah rase di sayangi >.< then aku peluk die . nakk peluk danish jauh jadi aku peluk die pun jadilah . ahahahhax\ xD kesian pulakk die kene dukung aku yg same gemokk mcm die . ahahah apelah rase yee kan  :DD

dann skarang ape aku rase bile aku tgk balik result yg comel lote tuu ?

i want to shout and cry like that girl did ! 
okayy naseb baik just trial . after this aku takk nakk belajr lagy pandai pandai la aku nak jawab . hahahahah . lagi bertambah lah aku belajar . actually banyak careless doe dalam paper  2 tuh . 


okayy dahh diam aku nakk nagis  byeeee .

Wednesday 7 September 2011 Add Comment [0]