Hey peeps

Puteri Nur Aisyah. will turn up 16 this coming December. have crush on Nazdmi.

Credits

skins; cloud; inspiration;
Don't remove the credits

older newer

danny mess :')

hye awak ! ape tah tajukk aku tetibe name die kan ?  sumpah menyemak mencantikkan blog aku nehh . err --'

kay, mcm niiiiiii cite die . malam semalam mase niage , org takk ramai . jadi , untuk mengisi masa yg begitu lapang juga terbuang  kita langgan bnde mobile internet yg dlm *100# (maxis only ) . so , I choose fer 1 hour fer RM2 . dann dann . aku onl ! tgh tgh onl tu nampak si beruk babun danish onl . jadi tgn kite gatal pegy post saya tunggu awk k . saye tunggu .  something like thats ohh ! then danish komenrumen . 





dan kemudiannya pun ntah -.-'' ahaaaa . aku pegy tgk profile thats girl . die ade update some like menujukan ke aku . tapi , tadahallah . yg ade hal nye , die tulis her name danny mess k , yg ni mmg ade hal .aku pun takk pernah buad ye wakk . gatal biji betul -.-' . anyway , lantakklah . kite dah ade cody simpsons kite . awwww <3 .

actually kan , dari hari that girl admitted , she is danish's girlf . my hand shooooooo gatal nakk text die nakk tnye something . dan alang alang die onl aku pun IM die .




GOD ! die mintak cpl ? siyes tekejuttt o.O






yg paling aku suke die kate die sayang aku . ahahahah . <3 sayang awk jugakklah babun babi sohai cibai lancau cincau macha xDD tapi kannnnnnnnn . asal nakk back up die ha gedik ? #kay , lantakk kaw . malas nakk amik tau # mase die kate die sayang aku . dah takk de feel kay , dah takk de . sbb die just bagi harapan tapi , takk de ape pun just mampu menyakitkan hati aku buad apa kan ? sekarang aku just tunggu someonee neh je . sbb aku terjatuh haty dgn diee . awwwwwww <3 sweet kan :*

takk nakk tnye aku kutuk sape ? takk nakk ? mehh aku bagitahuu . aku bukan kutuk . aku just perli memerli je . alaaa . adat la kan perli org . haahahah xDD




saked haty kee kak ? takkan ? fer me . alaaa , watlekk dah baru due hari jehh . bukan setahun pun . dan dan  ayad die , die takk ngaku pun die ade cpl dgn awk . kannnnnnnn <3 *terase ? sorry kay sorry . takk niat *
rase ye , menurut cerite beliau lah kan . aku paling lame die cpl . takk tahu la kalau die tipu ke . INSYAALLAH . akulah cpl die paling lame die cpl dan akulah paling die ingat dlm haty dan sanubari die . ecehhhhhhhh . ahahah



be my friends girl :)

Sunday 25 September 2011 Add Comment [0]